Zpět Jak nás kontaktovat?

Informační systém EOK

Je rozsáhlý informační systém obsahující množství funkcionalit pro podporu obchodního oddělení ve firmě pořádající eventy v cestovním ruchu. Automatizuje vztah firmy se zákazníkem - plánuje, prodává, eviduje, účtuje, reportuje …

Elektronická Objednávková Kniha

Má pokročilé plánování

Systém EOK disponuje propracovanými nástroji pro plánování a generování opakujících se událostí. Již naplánované události umožňuje hromadně upravovat s ohledem na uskutečněné objednávky a rezervace. Je efektivním a rychlým nástrojem pro správu velkého množství dat …

Elektronická Objednávková Kniha

Poskytuje dokonalý přehled

EOK je přístupný zaměstnancům napříč pozicemi ve firmě. Nabízí tak v reálném čase všem pracovníkům dokonalý přehled nad aktuálním stavem podnikání - počty objednávek, vytíženost událostí, jejich pokrytí personálem a jiné. Umožňuje tak efektivně vést všechny související podnikové procesy …

Elektronická Objednávková Kniha

Klade důraz na operativu

Uživateli systému EOK jsou dispečeři v dopravě v oblasti cestovního ruchu, kteří operativně vyřizují požadavky zákazníků. Systém jim umožňuje prostřednictvím množství speciálních funkcí pružně a účinně reagovat na požadavky zákazníka, ale zároveň střeží, aby byla zachována konzistence dat a byly u toho respektovány všechny nastavené podnikové procesy …

Elektronická Objednávková Kniha

Je napojen na prodejní systémy

Systém EOK je napojen na několik rozhraní (APIs) online prodejních systémů - tzv. online cestovních agentur (OTAs). Přes tato rozhraní EOK poskytuje data o událostech a obsazenosti jednotlivých událostí a automaticky přijímá objednávky. Systém přijímá rezervace a objednávky z getyourguide, viator, tripadvisor, booking, tiqets. Systém má také vlastní online webové prodejní rozhraní napojené na platební brány …

Elektronická Objednávková Kniha

Sbírá objednávky přes API

EOK disponuje vlastním rozhraním (API) pro sběr objednávek od obchodních partnerů, pomocí kterého poskytuje data o dostupnosti jednotlivých událostí, a automaticky přijímá objednávky. K dispozici jsou dvě různé verze API s různou náročností implementace …

Elektronická Objednávková Kniha

Má pokladnu na pobočku i do terénu

EOK má pevné prodejní rozhraní pro dispečery na pobočce a také mobilní prodejní aplikaci pro prodejce prodávající operativně na ulici. Obě pokladny zasílají do EET, přijímají mnoho druhů plateb a nabízí pokročilé nástroje ke kalkulaci plateb a odbavování pasažérů …

Elektronická Objednávková Kniha

Eviduje a reportuje platby

Systém EOK umí zpracovat a eviduje přes 30 druhů různých plateb. Zasílá do EET, přijímá online platby, páruje objednávky s platbami, eviduje provizi prodejcům, eviduje a reportuje u všech plateb DPH, poskytuje statistiky prodejů a mnoho dalšího …

Elektronická Objednávková Kniha

Vyroben na zakázku

Systém EOK vyvinula, provozuje a poskytuje k němu podporu vývojárna. Pokud potřebujete podobný informační systém, kontaktujte nás a najdeme pro Vás vhodné řešení na míru …